Konferencja prasowa, „Kropka nad i” i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

Największą widownię w tym roku w TVP Info zgromadziła konferencja prasowa. W TVN24 hitem była „Kropka nad i”, a w Polsat News - transmisja mszy świętej - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych Nielsen Audience Measurement - udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House - najchętniej oglądanym pojedynczym programem w TVP Info w okresie od 1 stycznia do 15 października 2020 roku była konferencja prasowa prezydenta Andrzeja Dudy z 6 maja, po debacie.

Średnia widownia relacji wyniosła 2,26 mln osób, co przełożyło się na 16,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,64 proc. w grupie 16-59.

Drugie miejsce należało do nadanej tego samego dnia debaty prezydenckiej, w której wzięło udział 10 kandydatów ubiegających się prezydenturę. Relację na żywo z wystąpieniem w TVP Info śledziło 1,78 mln widzów (11,44 proc. udziału w 4+).

Oczko niżej znalazła się debata z 17 czerwca. Audycja miała 1,69 mln oglądających (12,28 proc. udziału).

Tuż za podium znalazł się „Teleexpress Extra” z 14 marca (1,69 mln widzów; 13,07 proc. udziału). „Teleexpress Extra” zdominował zestawienie najchętniej programów TVP Info. W top 15 do serwisu należało aż 9 pozycji.

grafika

Hitem „Kropka nad i”

Na antenie TVN24 w tym roku hitem była „Kropka nad i” z 28 czerwca. Wydanie specjalne audycji (nadanej tuż po ogłoszeniu wyników I tury wyborów prezydenckich) oglądało 1,70 mln widzów (13,06 proc. udziału w 4+). To historyczny rekord oglądalności magazynu Moniki Olejnik.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wrzesien-2020-ogladalnosc-programy-informacyjne-wiadomosci-liderem,7170458589271681a ##

Drugie miejsce należało do „Czasu decyzji”. Relację na żywo ogłoszenia wyników I tury wyborów śledziło 1,62 mln widzów (12,28 proc. udziału).

Podium uzupełnia wydanie specjalne „Kropki nad i” z 12 lipca (audycja została nadana tuż po ogłoszeniu wyników II tury wyborów). Magazyn miał 1,61 mln oglądających (11,04 proc. udziału).

grafika

Hitem msza święta

W Polsat News w badanym okresie hitem była transmisja mszy świętej z 12 kwietnia. Relację oglądało 1,09 mln widzów (10,52 proc. udziału).

Msza w zestawieniu zajęła również miejsca 2-4, gdzie gromadziła odpowiednio 884 tys. widzów (5 kwietnia), 845 tys. (29 marca) i 838 tys. (19 kwietnia). Ogółem w top 15 do transmisji wszy świętych należało 7 pozycji.

grafika

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa