Majonez Kielecki reklamowany przed Wielkanocą jako "tradycyjnie doskonały"

Agencja mediowa One House ponownie odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii Majonezu Kieleckiego. Tym razem do kampanii pod hasłem “Tradycyjnie doskonały”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Majonez Kielecki reklamowany przed Wielkanocą jako "tradycyjnie doskonały"

Kampania, która potrwa do 18 kwietnia ma na celu wsparcie sprzedaży produktu w jednym z kluczowych okresów – przed świętami Wielkanocnymi.

W ramach działań agencja mediowa One House realizuje zakup i planowanie mediów, koncentrując się na 8-sekundowych billboardach sponsorskich w telewizji. 

– To już jedenasta kampania telewizyjna Majonezu Kieleckiego, którą realizujemy w ramach naszej współpracy. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny wspierać tak kultową markę w strategicznym okresie sprzedażowym. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają na efektywne planowanie działań, które realnie przekładają się na wyniki – mówi Marcin Piecewicz, CEO Grupy One House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+