„W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)

Ruszyła nowa kampania serów Hochland Kanapkowy. Akcję, prowadzoną głównie w internecie, przygotowały firmy Graspgroup, Value Media i Quality PR.

km
km
Udostępnij artykuł:
„W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)

Celem kampanii, która potrwa do września 2019 r., jest dalsze budowanie świadomości marki Hochland Kanapkowy oraz promowanie nowego formatu opakowania Mini.

Kampania wideo online obejmuje filmy na YouTube promujące produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD.

 

Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano także działania z obszaru influncer marketingu, content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie Kukbuk offline i online. Całość planu uzupełnia obecność w "Kinie na leżakach" poprzez spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki i sampling produktów.

 

W ramach akcji zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych.

grafika

Za kreację kampanii odpowiada Graspgroup, a za zakup mediów - Value Media. Działania public relations koordynuje agencja Quality PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję