Hochland odświeża identyfikację wizualną

Właściciel marki serów Hochland zdecydował się na odświeżenie jej wizerunku. Zmienia się wygląd opakowań.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hochland odświeża identyfikację wizualną

Na opakowaniach w nowej wersji powiększono logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!”.  Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość oraz drewniana deska z uchwytem, na której zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-podolski-dyrektor-sprzedazy-hochland-polska ##

Nowe opakowania serów Hochland

Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

- Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych – mówi Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska.

Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu