Hołowczyc i Czachor znów reklamują oleje Platinum

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oleju Platinum z udziałem polskich kierowców rajdowych, m.in. Krzysztofa Hołowczyca i Jacka Czachora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa oleju Platinum jest skierowana do właścicieli aut i kierowców, mając na celu zwiększenie świadomości i sprzedaży zarówno tej marki, jak i innych olejów Orlen Oil. Przekaz pod hasłem „Oleje testowane przez ekspertów” opiera się na wizerunku polskich kierowców rajdowych: Krzysztofa Hołowczyca, Jacka Czachora, Marka Dąbrowskiego i Jakuba Przygońskiego. Obecne działania to kolejny etap akcji realizowanej poprzednio jesienią ubiegłego roku (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/holowczyc-i-czachor-reklamuja-oleje-platinum).

grafika

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio III, Eska, Złote Przeboje, Tok FM, Vox), prasie (czasopisma branżowe, m.in. „Auto Moto”, „Auto Świat”, „Auto Motor i Sport”, „Giełda Samochodowa”, „Auto Market Truck”, „Biznes Truck”, „Auto Bit”, „Auto Biznes”, i tygodniki opinii: „Angora”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”), internecie (m.in. Onet, Interia, Nasza-Klasa) oraz na outdoorze (kilkadziesiąt nośników Motorway 12x4 m) i stacjach paliw Orlen, obejmując również reklamę w programie „Zakup kontrolowany” w TVN Turbo.

Akcję – zaplanowaną na cały kwiecień – przygotował Orlen Oil we współpracy z agencją reklamową Demo Effective Launching (kreacja i koordynacja) i domem mediowym Starcom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"