Honda kończy jubileuszową kampanię reklamową (wideo)

Dobiega końca wrześniowa kampania reklamowa Hondy podkreślającajubileusz działania firmy i promująca model Accord. Przygotowanaprzez Instytut Rozwoju Reklamy akcja obejmuje trzy wersje spotutelewizyjnego, ogłoszenia prasowe oraz mailing i serwisinternetowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wrześniowa kampania reklamowa pod hasłem "15 lat spełnianiamarzeń w Polsce" podkreśla nie tylko jubileusz działania Hondy wnaszym kraju, lecz także 60-lecie istnienia firmy. Jednocześnieakcja promuje model Accord, który można we wrześniu testować wramach dni otwartych.

Najważniejszymi elementami akcji są trzy spoty telewizyjne: "DniOtwarte", "Miesiąc Jazd Testowych" oraz wersja skierowana dodealerów. Ponadto na stronie internetowej dostępnej pod adresemwww.nowahondaccord.pluruchomiono wyszukiwarkę, dzięki której można sprawdzić dostępnośćmodeli do jazd testowych w dowolnym salonie w Polsce. Dodatkowymwsparciem jest akcja mailingowa kierowana m.in. do prenumeratorówBusiness Harvard Review. Kampanię uzupełniają reklamy prasowe wmiesięcznikach, tygodnikach oraz gazetach codziennych.

Strategię, kreację i produkcję zaplanowanej do październikaakcji przygotowała krakowska agencja reklamowa Instytut RozwojuReklamy, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowyEffective Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"