Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki

Ruszyła loteria napojów marki Hortex, wspierana kampanią reklamową, przygotowaną przez Opus B, Papaya Films, Mediacom, Studio Televisor, F11 i Pure Play. Loterię organizuje Grzegrzółka&KO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki

Loteria trwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić napój Hortex w promocyjnym opakowaniu i dokonać prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym na stronie Szczeryznatury.pl.

Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, iPhony oraz nagrody pieniężne.

Loterię wspiera kampania w telewizji i internecie.

Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej.

Za produkcję spotów telewizyjnych w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Televisor.

Za komunikację w internecie - w tym przygotowanie strony konkursowej - odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"