Pierwsze pięć odcinków szóstego sezonu serialu „Hotel 52” (wyemitowanych w okresie od 6 września do 4 października br.) śledziło średnio 2,28 mln widzów, co przełożyło się na 15,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z pierwszymi pięcioma odcinkami z analogicznego okresu ub.r. (1-29 września 2011) oglądalność „Hotelu 52” spadła o 310 tys. osób. Przed rokiem serial oglądało bowiem średnio 2,59 mln widzów, a jego udziały wynosiły odpowiednio 18,27 proc. oraz 18,39 proc.
W paśmie nadawania serialu Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, która w tym czasie emituje końcówkę „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera” i ma 20,74 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasowały się propozycje TVN-u, czyli „W11 - Wydział Śledczy ” i „Kuchenne rewolucje” (16,75 proc.). Za Polsatem znalazła się TVP2 („Paradoks”; 7.57 proc.). W grupie komercyjnej Polsat jest już jednak wiceliderem przed TVN.

Serial na antenie Polsatu emitowany jest w czwartki o godz. 21.00.











