547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki „Hotel paradise”. 6,7 proc. udziału w 16-49

Nowy program Siódemki „Hotel paradise” ogląda średnio 547 tys. widzów. Pierwsze cztery odcinki „Szkoły” pokazane w tej stacji zgromadziły średnio 193 tys. widzów, a „19+” - 270 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki „Hotel paradise”. 6,7 proc. udziału w 16-49

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków nowego reality-show „Hotel paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 do 27 lutego 2020 roku wyniosła 547 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,71 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 843 tys., a w 16-59 - 1,11 mln).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-tvn7-wyniki-ogladalnosci-2-sezon-kontynuacja,7170793613224065a ##

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 694 tys. osób, co dało TVN7 odpowiednio 4,62 proc., 8,86 proc. i 6,46 proc. udziału.

grafika

Pierwszy odcinek reality-show wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,81 mln osób, z czego 1,42 mln w TVN i 386 tys. osób w Siódemce.

grafika

„Hotel paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program potrwa osiem tygodni, a punktem kulminacyjnym jest piątkowy wybór partnera na następny tydzień. Początkowo w reality-show pojawiło się 11 uczestników, ale wraz z kolejnymi tygodniami do projektu będą angażowani kolejni single. W polskiej edycji programu będzie można wygrać 100 tys. zł.

„Hotel paradise” prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

Do wygrania wyjazd na Bali w konkursie „Hotelu Paradise”

Telewizyjna Siódemka zorganizowała specjalny konkurs, który - jak informuje nadawca - przeznaczony jest dla „osób lubiących dobrą zabawą i chcących nawiązać nowe znajomości”.

Aby wziąć udział w zabawie, należy do 15 marca wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.konkurs.tvn7.pl. Następnie jury ze wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierze dwunastu laureatów (sześć kobiet i sześciu mężczyzn) oraz osiemnaścioro kandydatów do głosowania internautów. 24 marca głosowanie wyłoni kolejnych dwoje kandydatów (jedną kobietę i jednego mężczyznę), którzy udadzą na tygodniowy pobyt na wyspie Bali. Siódemka przygotowała także nagrody dodatkowe w postaci głośników bezprzewodowych.

grafika

Dla tych, którzy wysłali już swoje zgłoszenie powstała specjalna platforma pozwalająca nawiązać relacje z innymi uczestnikami konkursu. Wystarczy zalogować się na stronie konkurs.tvn7.pl i dodać swój profil społecznościowy, a pojawi się możliwość komunikowania z pozostałymi konkursowiczami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-wiosna-2020-oferta-programowa-komentarz-edward-miszczak,7170745893164673a ##

Siódemka od 24 lutego emituje seriale „Szkoła” i „19+”, które w poprzednich ramówkach pokazywał TVN. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków „Szkoły” w TVN7 wyniosła 193 tys. osób, a „19+” - 270 tys.

Z kolei emitowaną po „Szkole” i „19+”, a przed „Hotelem paradise” hitową telenowelę Siódemki „Zakochani po uszy” w okresie od 24 do 27 lutego śledziło 502 tys. widzów.

grafika

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"