„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Pierwsze dwie edycje polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowane były na początku tego roku na indonezyjskiej wyspie Bali. Pierwsza z nich emitowana była w TVN7 wiosną, a drugą można śledzić w jesiennej ramówce (od 31 sierpnia do 1 października nadawana była od poniedziałku do czwartku o 20.00, a od 5 października emisję przesunięto o pół godziny ze względu na wprowadzenie do ramówki „BrzydUli”).

Prace przygotowawcze do realizacji trzeciej odsłony reality-show rozpoczęły się jesienią ub.r. Pod koniec zeszłego roku poszukiwani byli uczestnicy do programu.
„Hotel Paradise 3” bez zmian poprowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”.

Emisja od 22 lutego w TVN7 i Player.pl
Telewizyjna Siódemka trzeci sezon „Hotelu Paradise” będzie emitować od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30, począwszy od 22 lutego 2021 roku. Produkcja dostępna będzie także na platformie Player.pl, na której będą się również pojawiać dodatkowe materiały.
Z naszych informacji wynika, że pierwszy odcinek „Hotelu Paradise 3” równolegle pokaże również TVN. Analogiczna sytuacja miała miejsce podczas pierwszego i drugiego sezonu produkcji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ten-moment-scripted-docu-tvn7-kiedy-emisja-fabula-opinie,7170385474455169a ##
„Hotel Paradise 3” promuje utwór „Oto raj”, który wykonuje uczestniczka drugiej edycji show Sonia Szklanowska. Teledysk to piosenki powstał na Zanzibarze, gdzie obecnie trwają nagrania trzeciego sezonu reality-show.

- Do wykonania tego utworu wybraliśmy jedną z najbardziej charakterystycznych bohaterek drugiego sezonu produkowanego przez nas programu. Przeszła w naszym show spektakularną przemianę i bez wątpienia stała się jego wizytówką. Utwór, który wyprodukowała dla nas firma MusicArt, idealnie oddaje klimat show i bardzo szybko wpada w ucho. Aurę lekkości, zabawy, młodzieńczej energii i radości życia chcieliśmy również oddać w teledysku, który nakręciliśmy na Zanzibarze - komentuje Grzegorz Piekarski, dyrektor zarządzający Golden Media Polska.
Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 19 listopada 2020 roku wyniosła 637 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,42 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,04 proc. w grupie 16-59.

Reality-show miał wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brzydula-tvn7-telenowela-ogladalnosc-3-tygodnie-styczen-2021,7170393647728769a ##
Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej reality-show jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.











