W kampanii Magda Masny występuje z czworgiem młodych modeli. Spot pokazuje, jak na plaży bawią się w ruletkę polegającą na odsłanianiu liter z hasła „More than one trend”.
To nawiązanie do teleturnieju „Koło fortuny”, w którym Magda Masny w latach 1992-1998 odsłaniała litery odgadywane przez uczestników. Teleturniej kolejny raz został reaktywowany przez Telewizję Polską jesienią 2017 roku, początkowo prowadzącym był Rafał Brzozowski, a we wrześniu ub.r. zastąpił go Norbert „Norbi” Dudziuk, natomiast odgadywane litery niezmiennie odsłania Izabella Krzan, Miss Polonia z 2016 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kolo-fortuny-teleturniej-tvp2-norbi-ogladalnosc-jesien-2019,7173202285241985a ##

Spot na potrzeby letniej kampanii House nakręcił Szymon Dudka, reżyserią i wykonaniem fotografii zajął się Bartek Wieczorek, a scenografią - Catharina Van Wyk.
Za koncepcję i produkcję sesji odpowiadała firma LAF Artists Management, za realizację lokalną - SA Media Production, a za postptodukcję - studio Lunapark.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cropp-odziez-kolekcja-nowa-dnm-rmx-wideo,7170747548350081a ##

Działania reklamujące odzież House obejmują przede wszystkim internet (m.in. media społecznościowe) i jej sklepy.

Na koniec września ub.r. działało 319 sklepów House, o siedem mniej niż rok wcześniej. W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa LPP (do której należą też marki odzieżowe Reserved, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała 2,35 mld zł przychodów i 19,6 mln zł zysku netto. e Wpływy ze sprzedaży internetowej wzrosły rok do roku o 50,6 proc. do 227 mln zł, 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce.











