Nowa kolekcja odzieży House obejmuje bluzy, spodnie, sukienki, topy i T-shirty z bohaterami kreskówek „Loonely tunes” (m.in. Królikiem Bugsem, Lolą, Kaczorem Daffy, Diabłem Tasmańskim i Marsjaninem Marvinem), którzy występują w filmie „Kosmiczny mecz: Nowa era”.
Aktywności reklamowe marki House obejmują m.in. internet oraz punkty sprzedaży.

Film „Kosmiczny mecz: Nowa era” trafił do kin w połowie lipca, jego główną gwiazdą jest słynny koszykarz LeBron James.

House to jedna z pięciu główny marek koncernu LPP, pozostałymi są Reserved, Cropp, Mohito i Sinsay. Na koniec kwietnia br. działało 340 sklepów z odzieżą House.
W pierwszym kwartale finansowym br. grupa LPP osiągnęła wzrost przychodów rok do roku z 1,79 do 2,35 mld zł oraz 21,5 mln zł zysku netto.











