Bohaterami kampanii jest grupa młodych osób - pokazywanych w codziennych sytuacjach z dystansem i przekornym uśmiechem. Motywem wspólnym wszystkich reklam jest znak # uzupełniony różnymi hasłami opisującymi różne zjawiska, które w połączeniu z marką House mają nabierać nowych znaczeń.
Internetowa odsłona kampanii obejmuje współpracę z blogerami oraz konkurs „House x Instax”, w którym należy zrobić ciekawe zdjęcie, będące własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów z reklam. Zwycięzcy, wybrani przez blogerów Ciocię i Wujaszka Liestyle, otrzymają aparaty Instax Mini 8, bony zakupowe House oraz wezmą udział w warsztatach fotograficznych Instax i spotkaniu ze stylistami, blogerami i znanymi osobami ze świata mody i popkultury.
Oprócz internetu kampania obejmuje prasę oraz sklepy House.
Fotografie do akcji wykonał Kuba Dąbrowski, a spot zrealizowali duet kreacyjno-reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz. Organizacją zdjęć zajęła się agencja LAF Artist Management.

W reklamach występują modele Anya Bruver, Roelof Theunissen, Joy Hellinga, Michelle Oosthuizen, Jason Malan i Marco Da Silva oraz aktor Sean Collard.











