HSBC promuje usługę Premier

Bank HSBC rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej na polski rynekusługi HSBC Premier. Skierowana do osób zamożnych oferta promowanajest w pierwszym etapie akcji w outdoorze i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

HSBC Premier to usługa, w której każdy klient jest rozpoznawany,obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległychmiejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej możezawsze sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków. Polska jest 39krajem, w którym bank HSBC uruchamia tą ofertę, wspierając jąkampanią reklamową.

Ponieważ usługa kierowana jest do osób zamożnych, prowadzącychmiędzynarodowy tryb życia, do podobnego - określonego na zasadachmarketingu segmentowego - grona odbiorców adresowane są działaniapromocyjne obejmujące w pierwszym etapie outdoor i internet.Kampania podkreśla bezkonkurencyjną pozycję banku HSBC w porównaniuz innymi instytucjami finansowymi w Polsce ze względu na jegofunkcjonowanie w 83 krajach pozwalające klientom korzystanie zusług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.

Motywem przewodnim prowadzonej pod hasłem "Poznaj światmiędzynarodowej bankowości" kampanii jest międzynarodowość, ajednocześnie lokalność. W warstwie wizualnej wykorzystano kolorindygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całymświecie, a także charakterystyczny równik symbolizujący globalnąobecność banku. W reklamach obecne są też barwy czerwona i biała,czyli podstawowe kolory logotypu HSBC.

Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przezJWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Reklamyusługi HSBC Premiere pojawią się na citylightach przy centrachbiznesowych, nośnikach na terenie warszawskiego lotniska Okęcieoraz w internecie (m.in. na portalach Onet.pl, Money.pl, Bankier.plczy Golf24.pl).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindShare.

Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejnąfazę - reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe ilifestylowe) oraz telewizji. Z różną częstotliwością i natężeniemakcja potrwa do końca obecnego roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online