Reklamy prezentują najważniejsze funkcjonalności i cechy smartfona HTC U12+. W sześciu spotach występuję różni bohaterowie (fotograf, mama, bizneswoman, project manager, trendsetter i kobieta rzucająca pracę w korporacji). Każda z tych osób ma inne potrzeby i problemy (m.in. brak możliwości szybkiej reakcji, chęć znalezienia chwili ciszy i oderwania od codziennej gonitwy oraz bycia w centrum wydarzeń), a odpowiedzią na nie są hipermoce wyzwolone dzięki HTC U12+.
W kampanii prezentowana jest przede wszystkim aktywna ramka HTC U12+, która zmienia sposób interakcji ze smartfonem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/htc-u12-specyfikacja,7171460385519745a ##
Jest to pierwsza akcja reklamowa, w której występuje Mateusz Grzesiak, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców motywacyjnych. - Mottem, które mi przyświeca jest: stwórz życie, w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz, czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat. Głęboko wierzę, że ten multifunkcjonalny smartfon może pomóc ludziom być lepiej zorganizowanymi, szybszymi, wydajniejszymi, a przez to po prostu szczęśliwszymi - przekonuje Grzesiak.

Reklamy są emitowane w internecie.
Za koncepcję kampanii i kreację spotów odpowiada Brand Republic, za planowanie mediów - dom mediowy Media People, a strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.











