Huawei: Będziemy największym producentem smartfonów na świecie

Richard Yu, dyrektor wykonawczy Huawei Consumer BG ogłosił nową strategię dla marek Huawei i Honor. Menedżer zapowiedział, że Huawei zostanie największym producentem smartfonów na świecie, zaś Honor będzie globalnie na 4. miejscu oraz liderem jako dostawca tych urządzeń w Chinach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Cele które postawił przed markami Huawei i Honor Richard Yu, dyrektor wykonawczy Huawei Consumer BG zostały przedstawione w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl przez chiński koncern. Są one wyrażone w trzech głównych punktach:

Huawei zostanie największym producentem smartfonów na świecie.

Honor zostanie drugim największym producentem smartfonów w Chinach i czwartym na świecie.

Firma zamierza wspierać markę Honor w zakresie rozwoju najnowocześniejszych produktów oraz kontynuować swoje inwestycje w obszarach innowacji technologicznych, kanałów dystrybucyjnych i strategii sprzedaży detalicznej w ramach konsekwentnej strategii dwóch marek, wiążącej Huawei i Honor. Wyróżnikiem obu marek pozostanie przyszłościowe nastawienie oraz zaangażowanie w budowę świata inteligentnej komunikacji, pozbawionej ograniczeń.

- Huawei Consumer BG rozpoczyna nowy etap rozwoju marki – zaznaczył Richard Yu. - Huawei i Honor jeszcze w tym roku mają szansę zostać największym producentem smartfonów na świecie.

Firma podkreśla, że nowe cele pojawiają się w następstwie realizacji siedmiu strategicznych celów wyznaczonych w 2012 r., które obejmowały:

Transformację z produkcji ODM bez własnej marki dostosowanej do wymagań operatora w niezależną markę OEM.Wzrost jakości inteligentnych terminali z produktów z najniższej półki w produkty ze średniej i najwyższej półki.Zaprzestanie sprzedaży najtańszych telefonów z segmentu feature, zapewniających wysoką sprzedaż przy niskich zyskach.Wykorzystanie procesora Hi-Silicone quad-core i chipa Balong.Rozwój sektora handlu elektronicznego.Zaprojektowanie interfejsu Emotion UI w celu udoskonalenia doświadczeń użytkowników.Osiągnięcie wiodącej roli w globalnym przemyśle sprzętu komputerowego.

Dział Huawei Consumer Business (elektroniki użytkowej) odpowiada obecnie za największą część przychodów firmy, odnotowując wzrost o 48,4 proc. i wyprzedzając dział Carrier Network Business (rynku operatorskiego). W ub.r. dział Consumer Business osiągnął sprzedaż na poziomie 348.9 mld juanów ze wzrostem o 45,1 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

W 2018 roku koncern Huawei osiągnął przychody w wysokości ponad 105 mld dolarów, a zysk netto spółki wzrósł rok do roku o 25,1 procent. Najlepsze wyniki Huawei osiągnął na rodzimym rynku chińskim, zaś motorem wzrostów firmy była sprzedaż produkowanych przez niego urządzeń mobilnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych