Kampania 360 stopni obejmuje wykorzystanie różnorodnych narzędzi marketingowych i kanałów, w tym komunikację wspierającą sprzedaż premierową we współpracy z partnerami biznesowymi. Działania potrwają do końca września 2025 r.
Punktem kulminacyjnym działań komunikacyjnych jest wysoko zasięgowa kampania telewizyjna, uruchomiona w dzień powrotu do szkoły. Dopełniają ją działania PR, kampania digitalowa oraz influencer marketing, z udziałem: Marysi Jeleniewskiej, Prawa Marcina, Kasi Bochniak oraz Pauliny Kobus.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker, a działania influencerskie oraz PR koordynuje agencja Ogilvy PR.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
HUAWEI | MatePad 11.5 2025

Równolegle realizowana jest komunikacja wspierająca sprzedaż premierową Huawei MatePad 11.5 2025, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom, Allegro, a także operatorów sieci Plus, Play i Orange.
W komunikacji wykorzystano także stworzone lokalnie krótkometrażowe filmy oraz zdjęcia, które w bardzo sugestywny sposób podkreślają zastosowanie niemęczącego wzroku ekranu podczas nauki i pracy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo











