Hubert Świtalski, ze względu na swoje osiągnięcia i sukcesy w regionie, awansował ze stanowiska business directora na stanowisko senior business directora.
W tej nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii współpracy z kluczowymi partnerami oraz umacnianie relacji z najważniejszymi klientami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Skoncentruje się na wspieraniu marek w skutecznym wykorzystaniu rozwiązań DoubleVerify oraz wdrażaniu innowacyjnych podejść do jakości i efektywności kampanii digitalowych.
Aleksandra Szurek ma ponad 10 lat doświadczenia w branży komunikacji marketingowej. Karierę rozpoczęła w 2015 r. w firmie Kinguin, w branży gamingowej, finalnie pracując na stanowisku affilite & partners manager.
Przed dołączeniem do DoubleVerify spędziła sześć lat w Fandom, gdzie jako associate manager of ad operations zarządzała działaniami ad operations i programmatic operations na rynkach Europy, APAC, Kanady i LATAM, koordynując i zarządzając kampaniami reklamowymi oraz optymalizując procesy programmatic.

W Double Verify objęła stanowisko senior account manager i - podobnie jak Maciej Sadza, który dołączył do polskiego biura tej firmy na początku bieżącego roku - odpowiada m.in. za operacyjną współpracę z partnerami DV w Polsce i regionie.











