"Hugo" już na rynku

14 lipca pod hasłem "Dla pożeraczy przygód" ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych dla dzieci "Hugo" - nowej marki The Lorenz Bahlsen Snack-World.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter through-the-line, prowadzona jest przy wykorzystaniu narzędzi w zakresie ATL  i BTL, Internetu oraz public relations. Celem kampanii jest wprowadzenie marki na rynek i zachęcenie do zakupu produktu. Za kompleksową obsługę nowej marki "Hugo" oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Na opakowaniach nowej marki "Hugo" wykorzystana została postać Hugo-bohatera gier komputerowych oraz lubianego przez dzieci programu emitowanego w Polsacie. Nowy produkt Hugo przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 7-12 lat, dostępny jest w 3 smakach: sera, pizzy i cebuli.            

Celem kampanii ATL jest budowa świata Hugo, kształtowanie wizerunku marki oraz poinformowanie o promocji. Działania obejmą telewizję (TVP, Polsat, Cartoon Network, Fox Kids), prasę dziecięcą (m.in. Barbie, Disney i Ja, Kaczor Donald, Ciuchcia) i Internet. Oprócz tradycyjnych działań reklamowych w kampanii wykorzystano popularny program dla dzieci "Hugo", przy pomocy którego promowana jest marka nowego produktu. Co niedzielę w trakcie emisji programu prowadzący przekazują zasady loterii promocyjnej prowadzonej w ramach kampanii chrupek "Hugo" oraz podają wyniki losowań, nagrodą jest m.in. udział w  programie "Hugo".

Koncepcję i scenariusz spotów i billboardów sponsorskich przygotowała agencja Peppermint. Za produkcję animacji 3D i billboardów odpowiada doświadczona w tym zakresie firma Entertainment & Licensing Management (ELM).

W ramach kampanii planowana jest również silna komunikacja za pośrednictwem strony internetowej Hugo przygotowywanej przez agencję Peppermint we współpracy z agencją marketingu mobilnego MobiJOY!

Kampanii towarzyszy ogólnopolska loteria promocyjna "Zdrapki", komunikowana na opakowaniach. Do opakowań wrzucane są zdrapki, na których pokazywane są dobre i złe postacie ze świata Hugo. Zdrapanie dobrej postaci umożliwia udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Do wygrania są: laptopy, gry Hugo, maskotki Hugo oraz udział w programie Hugo w Polsacie.

Do sklepów w całej Polsce dostarczone zostały materiały POS przygotowane przez agencję Peppermint  tj; standy, naklejki na podłogę, shelf linery, wobblery na półkę, shelf stoppery, owijki paletowe, hangery, krawaty na paczki.

Wprowadzenie nowej marki wspomagane jest również działaniami public relations w prasie handlowej i konsumenckiej.

Agencja Peppermint realizuje projekt w wyniku wygranego w styczniu przetargu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów