Hypermedia odpowiedzialna za kampanię Reeboka w internecie

Agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna zaplanowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacjiglobalnych do najnowszej kampanii Reeboka, przebiegającej podhasłem "Your Move".

km
km
Udostępnij artykuł:

- Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jestpropagowanie filozofii marki promującej indywidualistów. Działaniareklamowe skierowane są do szerokiej grupy odbiorców, a ichzadaniem jest zachęcenie do wejścia na stronę WWW, która umożliwiaużytkownikom opublikowanie własnego filmu z oryginalnym wyczynemsportowym - mówi Malwina Żurek, group account manager w agencjiHypermedia.

W przekazie reklamowym wykorzystano portale: Interia.pl,Onet.pl, o2.pl (min. serwisy sportowe), Tlen, GG, You Tube, serwisysieci Adnet (witryny lifestylowe) oraz stronę www.reebok.com/yourmove.

Dodatkowo w kampanii wykorzystano: prasę, telewizję i outdoor.Kreację internetową oraz stronę www przygotował Carat Fusion, zaśATL powierzono agencji McGarry Bowen.

Hypermedia odpowiedzialna jest za adaptację kampanii oraz stronyinternetowej dla ośmiu rynków (Europa i Azja). Agencjaodpowiedzialna jest również za koordynację lokalizacji, wszystkichkampanii Reeboka na świecie w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu