Hyundai Motor Poland postawił w internecie na The Digitals

Agencja The Digitals wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową w internecie marki Hyundai w Polsce w 2013 roku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do kluczowych zadań agencji należy prowadzenie działań wizerunkowych i sprzedażowych oraz doradztwo i wsparcie dla bieżących aktywności klienta.

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie - pod adresem hyundai.pl - nowej strony internetowej skierowanej do klientów indywidualnych i dealerów, prowadzenie działań w social media w tym obsługa profilu Hyundai Polska na Facebooku, oraz doradztwo i działania w zakresie SEM/SEO.

Umowę podpisano do końca 2013 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji