I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”

W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „CKM”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 59 327 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 3,5 proc.

Drugie miejsce zajął ”Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował spadek wynoszący 23,58 proc., co dało mu w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 967 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 23,58 proc. do 44 967 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

We wrześniu br. liderem sprzedaży także został „Men's Health" (58 069 egz.; spadek względem września ub.r. o 8,59 proc.). Jednak na drugim miejscu uplasował się już „CKM” (46 065 egz.; w dół o 19,97 proc. - największy spadek w zestawieniu), a na trzecim było pismo „Playboy” (42 035 egz.; spadek o 10,06 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu