I kwartał dla TVN, traci TVP 1

W marcu największy wzrost oglądalności zanotowała telewizja Polsat i TVN

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Polska, najwyższy udział w rynku ogólnopolskim w I kwartale 2004 miały TVP 1 (26,12 proc. wobec 27,3 proc. w I kwartale 2003 r.) i TVP 2 (20,73 proc. wobec 20,05 proc. w l kwartale 2003 r.). Udziały Polsatu wyniosły 15,8 proc. (16,4 proc. w I kwartale 2003 r.) i były tylko o 0,9 proc. wyższe od udziałów TVN-u (14,9 proc., rok wcześniej: 13,4 proc.). Wzrosły również udziały Tele 5 i TV Puls. 

                +4

Tymczasem sytuacja zupełnie inaczej wyglądała w marcu 2004, czyli po wprowadzeniu przez stacje komercyjne nowych ramówek. W porównaniu z analogicznym okresem 2003 roku najwięcej zyskała telewizja Polsat i TVN a straciły oba kanały TVP.

Stacjamonth 03/2003month 03/2004TVP126,60%24,34%TVP220,47%20,07%Polsat15,69%16,87%TVN13,69%15,39%TV43,89%2,79%TN/TVPULS0,22%0,47%Tele50,37%0,54%RTL7/TVN71,80%2,10%TVP 3 tot.5,85%5,11%

grupa: +4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji