Kampania Sinsay startuje w szerokim zakresie z początkiem marca, jednocześnie z otwarciem w Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu pierwszych sklepów z tą odzieżą. Premierowa kolekcja jest adresowana do dziewczyn w wieku 15-24 lat, niebojących się modowych eksperymentów. Obejmuje ubrania w odważnych wzorach, t-shirty z modnymi nadrukami i niesztampowe akcesoria.
Reklamy Sinsay pokazują dwie początkujące modelki: Krystynę Ziółek i Julię Borawską. Sesję z ich udziałem zrealizowano w Hiszpanii, zdjęcia wykonał Karol Grygoruk, a stylizacją zajęła się Areta Szpura.


Kampania już od początku roku była prowadzona w serwisach społecznościowych (fanpage na Facebooku i blog ilovesinsay.com), a obecnie obejmuje również reklamy w internecie i prasie.
Przygotowaniem i realizacją akcji (w tym planowaniem i zakupem mediów) we własnym zakresie zajmuje się LPP. Firma nie informuje, jak długo potrwa kampania.











