I półrocze 2012: dwutygodniki poradnikowe straciły czytelników

W I półroczu br. wśród dwutygodników poradnikowych dla pań liderem sprzedaży pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 467 629 egz. i była niższa o 4,57 proc. niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie najmniejszy spadek w zestawieniu.

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 398 217 egz. po spadku sprzedaży o 11,42 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu „Pani Domu” (Edipresse Polska) w I półroczu 2012 roku wyniosła 275 405 egz. i była o 16,45 proc. niższa niż rok wcześniej. To z kolei jest największy spadek w zestawieniu.

Także i w czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży. Także i tutaj najwięcej straciła „Pani Domu” (22,26 proc.), a najmniej - „Przyjaciółka” (11,36 proc.), która z wynikiem sprzedażowym na poziomie 422 139 egz. była liderem segmentu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"