„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)

Trwa kampania reklamowa nowej marki cukierków produkowanych przez firmę Wawel - Tofflairs. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!”, przygotowały firmy marketingowe VML Poland, Mets i New Age Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)

Reklamy z kampanii pokazują, jak różne osoby delektują się cukierkami Tofflairs, nie mogąc się im oprzeć. Kampania podkreśla, że promowane słodycze łączą w sobie karmelowy smak z czekoladowym nadzieniem.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (najpopularniejsze stacje), internet (m.in. konkurs „Zostań Tofflairs Face!”, reklamy wideo z jego zwycięzcami), outdoor (ponad tysiąc citylightów) oraz kina (sieć Cinema City). W telewizji działania będą prowadzone przez dwa miesiące, a w pozostałych mediach przez prawie cztery miesiące.

Kreację spotu przygotowała agencja VML Poland, za zakup i planowanie mediów odpowiada Mets, a działania w kinach koordynuje New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu