IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już ponad 130 członków, którzy zgrupowani są w trzech kuriach: marketerów, mediów i proffesional services (agencje).
Do zarządu IAA weszli z ramienia marketerów: Rafał Jakubowski - dyrektor marketingu w mBanku, Michał Sobolewski - dyrektor marketingu w randze członka zarządu w Play oraz Michał Szaniecki - managing director Seat& Cupra w Volkswagen Group.
Media w zarządzie organizacji reprezentować będą: Beata Golubińska - dyrektor zarządzająca w Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Andrzej Karasowski - dyrektor Premium TV (Grupa TVN) i Arkadiusz Marszałek - strategy lead w Google Poland.
Przedstawicielami Proffesional services są z kolei: Izabela Albrychiewicz - CEO GroupM w Polsce, Jacek Olechowski - prezes Mediacap SA oraz Agnieszka Sora – dyrektor zarządzająca w Gfk Polonia.

Do rady nadzorczej IAA Polska wybrano z kolei: Elżbietę Gorajewską - prezes w Nielsen Audience Measurement, Małgorzatę Rokitę - dyrektor marketingu w randze członka zarządu Procter & Gamble, Stanisława Janowskiego - prezesa Telewizji Polsat, Igora Kaleńskiego - prezesa grupy BBDO w Polsce i global e-commerce lead w Molecular BBDO, Pawła Kowalewskiego - prezesa w Communication Unlimited, Marcina Perego -prezesa Gemiusa oraz Jakuba Potrzebowskiego - partnera zarządzającego w Group One.
W skład Sądu Dyscyplinarnego na lata 2019-2021 weszli natomiast: Isabella Krüger-Pawlowski - prezes w Metro Advertising, Sebastian Podrzycki - country manager w Adtoox i Jerzy Straszewski - prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
Wybór prezesa zarządu oraz przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska zaplanowano na przełom czerwca i lipca. Wybierają ich członkowie zarządu i rady nadzorczej ze swojego grona.

- We władzach Stowarzyszenia znaleźli się przedstawiciele wiodących marketerów, najważniejszych mediów, agencji mediowych, reklamowych i badawczych, a także mniejszych firm zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Taki skład władz IAA Polska pozwala z optymizmem spoglądać w przyszłość w kontekście wzmacniania jego skuteczności w działaniach podejmowanych na rzecz branży komunikacji marketingowej w Polsce - mówi Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.
Ostatnim prezesem organizacji (od 2012 roku) był Jacek Olechowski, prezes Mediacap.











