PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
IAB Europe: rynek programmatic warty 23 mld euro
Polskie agencje z nagrodami w MIXX Awards Europe 2020. IAB Europe Research Awards dla Gemiusa
Polskie agencje z nagrodami w MIXX Awards Europe 2020. IAB Europe Research Awards dla Gemiusa
Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski
Mixx Awards Europe: czternaście nominacji dla kampanii z Polski
Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
IAB Europe ma nowy zarząd, Włodzimierz Schmidt prezesem i szefem komitetu wykonawczego
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
Włodzimierz Schmidt zamiast Constantina Kamarasa prezesem IAB Europe
Pomiary widoczności reklam będą certyfikowane, IAB Europe wybrała audytorów
IAB Europe chce walczyć z dezinformacją w internecie
IAB Europe chce walczyć z dezinformacją w internecie
48 mld euro na reklamę cyfrową w Europie. „Tradycyjne media się digitalizują, wydatki będą rosnąć”
48 mld euro na reklamę cyfrową w Europie. „Tradycyjne media się digitalizują, wydatki będą rosnąć”
Włodzimierz Schmidt wybrany na trzecią kadencję do zarządu IAB Europe
Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi
Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi
Kantar Millward Brown, Facebook i Publicis Media wśród laureatów IAB Europe Research Awards 2017, Gemius ze statuetką za badanie odbioru reklam
Gemius powalczy w dwóch kategoriach o nagrodę IAB Europe Research Awards
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
Ponad 27 mld euro w 2013 r. na cyfrową reklamę w Europie
Ponad 27 mld euro w 2013 r. na cyfrową reklamę w Europie