Nowy prezes i członkowie IAB Europe

Nowym prezesem Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe)został Guy Phillipson, dotychczasowy szef brytyjskiego oddziałuorganizacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Organizacja przyjęła też nowych narodowych członków: Norwegię,Turcję, Szwecję, Rumunię oraz Chorwację. Dzięki temu liczba państwwchodzących w skład IAB Europe zwiększyła się do 18 - informujeserwis Brand Republic.

W najbliższych kilku miesiącach do organizacji mają równieżprzyłączyć się Szwajcaria, Portugalia, Irlandia, Luksemburg orazWęgry.

Do IAB Europe, zrzeszającej największe portale internetowe, domymediowe i agencje interaktywne, dołączyli też nowi członkowiekorporacyjni. Wśród nich są m.in. BBC.com, Business Week, comScoreMediaMetrix, Nielsen Online, United Internet Media, Goldbach Media,Hi-Media, Netlog, Publicitas Europe, Truvo, Nugg.ad oraz InsitesConsulting.

W najbliższym czasie organizacja planuje również odświeżenieswojej witryny internetowej oraz wprowadzenie nowego logo.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji