IAB Polska zmienia strategię. Włodzimierz Schmidt nowym prezesem

IAB Polska zamierza skupić się na reprezentowaniu branży internetowej w postępowaniach ustawodawczych i konsultacjach rządowych. Na stanowisku prezesa związku Piotra Kowalczyka zastępuje Włodzimierz Schmidt, a do zarządu wchodzi Jarosław Sobolewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do tej pory IAB Polska zajmował się głównie promowaniem sektora reklamy internetowej oraz edukowaniem firm w tym zakresie. Obecnie organizacja wprowadza nową strategię, wynikającą z tego, że coraz więcej procesów związanych z reklamą i biznesem online jest poddawanych regulacjom prawnym. Dlatego IAB chce reprezentować branżę i poszczególne firmy w postępowaniach ustawodawczych i konsultacjach rządowych, m.in. w relacjach z administracją państwową, organizacjami biznesowymi i społecznymi oraz z mediami.

Dotychczasowy zarząd związku, złożony z przedstawicieli firm członkowskich, zostanie z początkiem roku zastąpiony zarządem zawodowym, powołanym przez radę nadzorczą IAB. W jego skład wejdą Włodzimierz Schmidt jako prezes oraz Jarosław Sobolewski, poprzednio dyrektor generalny IAB, jako członek.

Włodzimierz Schmidt jest związany z branżą marketingową od ponad 15 lat. Pracował m.in. w działach sprzedaży i marketingu koncernów Kraft Foods, Bols, AIG Amplico Life i Leaf. W ostatnich latach był dyrektorem zarządzającym agencji Lothar Böhm i szefem firmy effectiBI.

Opuszczane przez Jarosława Sobolewskiego stanowisko dyrektora generalnego zostanie zlikwidowane. Ponadto z kierownictwa IAB odchodzi poprzedni prezes Piotr Kowalczyk, na stałe związany z Grupą Onet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"