PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Są nowe wytyczne dotyczące kreacji reklam display
Są nowe wytyczne dotyczące kreacji reklam display
IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku
IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku
Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska
Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska
Branża reklamowa chce certyfikować influencerów
Branża reklamowa chce certyfikować influencerów
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
Territory Influence członkiem IAB Polska
Territory Influence członkiem IAB Polska
Rynek reklamy cyfrowej na koniec roku osiągnie wartość 8,8 mld zł
Rynek reklamy cyfrowej na koniec roku osiągnie wartość 8,8 mld zł
CMO IAB Polska: Naszą siłą było to, że wyprzedzaliśmy trendy lub przynajmniej, wskakiwaliśmy na pierwszą falę
CMO IAB Polska: Naszą siłą było to, że wyprzedzaliśmy trendy lub przynajmniej, wskakiwaliśmy na pierwszą falę
PR Calling w IAB Polska
PR Calling w IAB Polska
IAB Polska zatrudniła agencję Lightscape
IAB Polska zatrudniła agencję Lightscape
Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”
Badanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
Badanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej
IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej
„Przetargowe Bingo” - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe
„Przetargowe Bingo” - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe
Sylwia Kaska szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska
Sylwia Kaska szefową grupy roboczej mobile w IAB Polska
Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska
Maciej Świrski chce, żeby KRRiT nadzorowała internet. „Niech zostawi sferę publiczną w spokoju”
Maciej Świrski chce, żeby KRRiT nadzorowała internet. „Niech zostawi sferę publiczną w spokoju”
Rynek reklamy online urósł do ponad 4,7 mld zł
Raport IAB Polska i PBI: Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie
Rynek reklamy online w pierwszym półroczu urósł do 3,2 mld złotych
IAB Mixx Awards: Gong i Starcom najlepszymi agencjami, nagrodzone Małgorzata Węgierek i Magda Kolenkiewicz
IAB Mixx Awards: Gong i Starcom najlepszymi agencjami, nagrodzone Małgorzata Węgierek i Magda Kolenkiewicz
Trzy czwarte Polaków kupuje online
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu
Sprawa przeciwko IAB Europe trafi do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Netflix stawia na ochronę dzieci. Podpisał Kodeks IAB Polska jako pierwszy globalny serwis
Netflix stawia na ochronę dzieci. Podpisał Kodeks IAB Polska jako pierwszy globalny serwis
5 statuetek dla Polski na European Mixx Awards 2022
5 statuetek dla Polski na European Mixx Awards 2022
Polska reklama internetowa urosła o 1 mld zł w 2021 roku. Display wyprzedził SEM
O zasadach funkcjonowania TCF ostatecznie rozstrzygnie belgijski sąd
IAB Polska apeluje o zerwanie współpracy z rosyjskimi firmami
IAB Europe chce zaskarżyć decyzję belgijskiego Urzędu Ochrony Danych w sprawie pop-up
Ponad 4,4 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2021 roku
System śledzącej reklamy IAB Europe sprzeczny z RODO