Łukasz Kępiński pokieruje pracami grupy w kadencji 2025/2026. "Plany są, pomysły są. Jak chociażby certyfikacja influencerów, przewodnik dla mikroinfluencerów, kolejne edycje IAB How To" – skomentował w mediach społecznościowych Kępiński.
IAB z Grupami Roboczymi. Influencer Marketing od prawie pięciu lat
Grupa Robocza Influencer Marketing w IAB Polska działa od stycznia 2021 roku, skupia się na uporządkowaniu tematów związanych z szeroko pojętym influencer marketingiem. Pracuje nad stworzeniem słownika pojęć branżowych, standaryzacją świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacją influencerów oraz kwestiami prawnymi i współpracą z regulatorami rynku.

W ciągu kilku lat grupa wydała m.in. przewodnik po branży dla agencji, marek i twórców, organizowała kilka edycji konferencji IAB How To.
We współpracy z IAA Polska grupa pracuje nad kodeksem influencer marketingu.
Tears of Joy, agencja social media i influencer marketingu, należy do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR od 2023 roku.











