Integracja w branży digital? 4 sprawdzone sposoby, które naprawdę działają – i jedno wydarzenie, które łączy je wszystkie

IAB Polska, organizator drugiej edycji IAB Interactive Camp podpowiada 4 sprawdzone sposoby na budowanie relacji w branży digital.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Integracja w branży digital? 4 sprawdzone sposoby, które naprawdę działają – i jedno wydarzenie, które łączy je wszystkie
fot. IAB Polska

W świecie digital marketingu zmienność to jedyna stała. Nowe technologie, wymagający klienci, praca zdalna i zespoły rozproszone po różnych strefach czasowych – to codzienność, do której wszyscy zdążyliśmy się przyzwyczaić. Ale jest coś, co w tym chaosie okazuje się bezcenne: ludzie. A dokładniej – relacje, które budujemy w pracy i w branży.

Zgrany zespół to nie tylko większa efektywność. To także więcej kreatywności, mniejsza rotacja i projekty, które nie tylko dowożą cele, ale też dają satysfakcję. Dlatego dobrze przemyślana integracja i mądry networking to dziś nie „nice to have”, a realna przewaga konkurencyjna.

Niezależnie od tego, czy pracujesz w agencji, dziale marketingu dużej firmy czy jako freelancer warto działać na te cztery uniwersalne sposoby, żeby jeszcze lepiej identyfikować się z digital marketingową społecznością i nie tylko!

1. Wspólne zdobywanie wiedzy: edukacja jako fundament

Chcesz wyrównać poziom kompetencji w zespole? Zwiększyć motywację i poczucie wpływu? Zadbaj o to, by wszyscy mieli równy dostęp do wiedzy – najlepiej w tym samym czasie i miejscu.

Podczas IAB Interactive Camp 2025, który odbędzie się już 4–5 września w Iławie, czeka na Was potężna dawka merytoryki.

• Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides z Hybrid pokażą, jak z wykorzystaniem AI i zaawansowanej analizy danych optymalizować kampanie video obejmujące telewizję tradycyjną oraz kanały cyfrowe.
• Marek Naruszewicz z adQuery i Sebastian Koprzywa z seecoin opowiedzą o technologii blockchain w marketingu i mediach.
• Małgorzata Kmieciak i Bartosz Grodny z TikToka poradzą, jak przekuć strategię kreatywną w realną przewagę biznesową – w oparciu o najnowsze dane, insighty oraz innowacyjne narzędzia.
• Michał Mel z Google Poland podpowie, jak w nowej erze wyszukiwania i z pomocą AI przygotować się na zbliżający się szczyt sezonu zakupowego.
• Joanna Karwowska-Koza z Publicis Warsaw poruszy temat autentycznego przywództwa w erze zdalnej pracy, a Agnieszka Stelmaszczyk z Hearts&Science zapyta branżę, co naprawdę wie o młodych.

Wiedza + dyskusja + wspólne przeżycie = więcej niż szkolenie.

grafika

2. Gry i aktywności zespołowe, które naprawdę budują team

Zgrany zespół nie powstaje sam z siebie – potrzebuje wspólnych doświadczeń. Ale nie chodzi o sztuczne aktywności czy przymusowe team buildingi, o których wszyscy woleliby zapomnieć.

Na Campie organizatorzy zadbali o przemyślaną grę integracyjną, która uczy współpracy i pokazuje synergiczną wartość zespołu. W tej nietypowej grze wcielicie się w rolę członków zespołu funkcjonującego poza cyfrową strefą komfortu. Wyzwania przygotowane w scenariuszu uświadomią, jak istotne w codziennej pracy są relacje, wzajemne wsparcie i uważność na potrzeby innych. To doświadczenie pozwoli sprawdzić się w zupełnie nowym kontekście – z dala od ekranów, za to bliżej siebie.

grafika

3. Poznanie się poza sferą zawodową

Nie ma dobrej integracji bez dobrej imprezy. Serio. Bo dopiero wieczorem – przy  jedzeniu, drinku czy na parkiecie – znikają służbowe maski i zaczynają się prawdziwe rozmowy.

IAB Interactive Camp to nie kolejna konferencja z kolacją w hotelowej sali bankietowej. To klimat skrojony na miarę: luźna atmosfera, rozmowy do późna, śmiech, muzyka, ognisko i wspólne wspomnienia, które tylko potwierdzają, że tę branżę tworzą naprawdę wyjątkowi ludzie!

4. Czas wolny – relacje rodzą się po godzinach

Kiedy ostatnio miałaś/miałeś czas na porządny networking? Nie taki między spotkaniami, prezentacjami czy w czasie pracy, ale bez pośpiechu i z otwartą głową?

To, co przyświecało organizatorom od początku tworzenia koncepcji Campa, to maksymalizacja czasu na relaks i networking w nieprzypadkowym gronie. To prawdziwa odmiana po sezonie konferencji, gdzie rozmawia się tylko podczas krótkich przerw między prelekcjami. Tutaj uczestnik ma wybór i wolność!

Przerwy są dłuższe, plenery piękniejsze, a agenda zostawia przestrzeń na bycie razem. Chcesz się zaszyć z zespołem na pomoście? Proszę bardzo. A może złapać inspirację od innych? Jeszcze lepiej. Bo przecież w ten sposób najlepiej poznaje się branżę.

grafika

Dlaczego warto?

Co wyróżnia IAB Interactive Camp na tle innych wydarzeń? To połączenie eksperckiej wiedzy i nieformalnej atmosfery wakacyjnego wyjazdu. Wieczór spędzony na świeżym powietrzu, grill, rower, spacery nad jeziorem – to środowisko sprzyja budowaniu relacji, wymianie doświadczeń i inspiracji, które często napędzają kolejne projekty lub są początkiem zupełnie nowych pomysłów.

To miejsce, gdzie:

✅ spotkasz liderów marketingu, mediów i technologii,
✅ dowiesz się, co naprawdę działa w 2025 roku,
✅ zbudujesz mocniejsze relacje – w zespole i w branży,
✅ wrócisz z głową pełną pomysłów i sercem pełnym dobrej energii.

To doskonała okazja dla:

• dyrektorów i menedżerów marketingu, mediów i nowych technologii,
• przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i marketerów,
• szefów firm po stronie reklamodawców,
• wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z trendami i innowacjami w reklamie cyfrowej oraz lepiej poznać branżę interaktywną.

IAB Interactive Camp 2025:

📅 4-5 września 2025

📍 GrandHotel Tiffi, Iława – pięciogwiazdkowy hotel nad samym Jeziorakiem
🎟️ W cenie: udział w całym wydarzeniu, nocleg, pełne wyżywienie i dostęp do wszystkich aktywności i udogodnień w hotelu.

Program wyjazdu oraz bilety dostępne do 22 sierpnia na stronie: https://iab.org.pl/camp ?utm_source=WM&utm_medium=content&utm_campaign=camp
Uwaga, liczba miejsc jest mocno ograniczona, liczy się kolejność rejestracji.

grafika


Sponsorami wydarzenia są: Hybrid, AdQuery, TikTok, Google

Patronat medialny objął portal: Wirtualne Media

Organizator: IAB Polska

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów