Aleksandra Włodarczyk jako dyrektor w zespole sprzedaży i marketingu Iberionu odpowiada za obszar zdrowia i lifestyle’u. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor handlowy segmentu zdrowia i parentingu w spółce Time, w Mediaplanet Publishing House i Unico).
Stanowisko senior key account managera objęła Dominika Stasiuk, wcześniej związana m.in. z Naarden Polska i ZPR Media. Pracę jako costumer success manager zaczęła Michalina Wilk-Turek (poprzednio związana z grupą naTemat), a jako junior marketing specialist - Natalia Żerkowska.
Z kolei w marcu do zespołu dołączą kolejne trzy osoby. Katarzyna Obidowska jako sales director będzie odpowiadać za obszary lifestyle’u i mody. Poprzednio przez 13 lat była związana z Agorą, przez ostatnie 7 lat jako szefowa sprzedaży i rozwoju produktu, a wcześniej m.in. z ZPR Media i Expo Warszawa.

Natomiast Olga Głębicka będzie pełnić funkcję senior marketing specialist. Poprzednio była związana z marką Glov, odpowiadała też za komunikację digital takich marek FMCG jak Bonduelle, Smakowita. Tworzyła strategie komunikacji m.in. dla serwisów i aplikacji Fooder (Bunge), Warzywne Inspiracje (Bonduelle Polska) czy Budget.Studio (Iconaris).
- Nowa odsłona Iberionu wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. Dość powiedzieć, że w styczniu i na początku lutego reklamodawcy bezpośredni zostawili u nas większe budżety niż przez pierwszych 6 miesięcy 2023 roku. Dlatego podjąłem decyzję o radykalnej rozbudowie biura reklamy - uzasadnia Maksymilian Tomanek, wiceprezes Iberionu. W najbliższym czasie do zespołu dołączą jeszcze dwie osoby

Do Iberionu należą serwisy takie jak Goniec.pl, Światgwiazd.pl, Lelum.pl czy Smakosze.pl. Spółka w 2022 roku zwiększyła przychody o 18,9 proc. do 10,64 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 18,5 proc. jej wynik netto poprawił się z 3,94 mln zł straty do 421,6 tys. zł zysku.











