Ibuprom RR reklamowany jako "ratunek w bólu" (wideo)

Ruszyła nowa kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibuprom RR (USP Zdrowie). Przygotowały ją firmy Hand Made, Wavemaker i Selfish3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ibuprom RR reklamowany jako "ratunek w bólu" (wideo)

Bohaterem spotu jest osoba transportująca krew, która nie może pozwolić sobie, by awaryjny ból utrudnił jej pełnienie obowiązków. Kiedy bohatera łapie ból, sięga po Ibuprom RR. Reklama podkreśla, że promowany produkt może być stosowany na różnego rodzaju bóle, m.in. zębów, kręgosłupa i pooperacyjne.

Kampania rusza w największych stacjach telewizyjnych 20 marca.

Za koncept kreatywny spotu reklamowego odpowiada agencja Hand Made, a za produkcję spotu - dom produkcyjny Selfish3. Za obsługę UPS Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"