Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Do grona klientów Icon Strategies dołączył francuski koncern przemysłowy Saint-Gobain. Współpraca ma charakter projektowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br. Szczegół strony nie ujawniają.

– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie skupiona wokół problemu, który dotyczy nas wszystkich – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu i będzie miała na celu podniesienie świadomości w tym obszarze – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych.

Wesprze też firmę w organizacji konferencji w ramach projektu i w ramach współpracy z influencerami.

Agencja została wybrana do jego realizacji w drodze konkursu ofert.

Saint-Gobain produkuje szkło, plastik, gips, wełnę izolacyjną, chemię budowlaną i inne materiały budowlane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji