Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain. W jego realizację ma być zaangażowana większość z kilkunastu marek wchodzących w portfolio Grupy w Polsce, m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon.
Działania komunikacyjne rozpoczną się w sierpniu i potrwają do końca roku.
Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain i ekspertami zewnętrznymi oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/icon-strategies-festiwal-tauron-nowa-muzyka ##
Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze konkursu ofert.

Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.
Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.











