ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto

W ub.r. grupa kapitałowa ICP Group zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 1,5 proc. do 38,49 mln zł oraz 478,4 tys. zł straty netto (wobec 529,1 tys. zł zysku w 2016 roku). - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych - komentuje Krzysztof Michniewicz, prezes firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto
Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group

Koszty działalności operacyjnej ICP Group zwiększyły się w skali roku z 37,56 do 38,08 mln zł, natomiast zysk ze sprzedaży zmalał z 1,54 mln zł do 408,4 tys. zł, a zysk EBITDA - z 1,59 mln zł do 439,6 tys. zł.

- W 2017 r. zrealizowaliśmy prawie 300 projektów w zakresie angażowania, motywowania i nagradzania konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników klientów spółki. Realizowane projekty obejmowały przede wszystkim obszar MICE - komentuje w liście do akcjonariuszy Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group. - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych. Dokonaliśmy w 2017 r. restrukturyzacji Grupy, łącząc ICP Content jako spółkę przejmowaną z Concept Publishing Polska, jako spółką przejmującą - dodaje.

W czerwcu ub.r., po zaledwie czterech miesiącach pracy jako członek zarządu i dyrektor zarządzający, z ICP Group odszedł Tomasz Hilt. Natomiast we wrześniu ub.r. prokurentem w firmie została Mariola Sobieraj.

grafika

- W 2018 r. nasze działania będą koncentrować się w trzech obszarach, które mają mieć bezpośredni wpływ na zwiększenie przychodów spółki: nowego biznesu i rozwoju - poprzez powiększenie zespołów, zaangażowanych w proces pozyskania nowych klientów rozwój produktów, obsługi klientów - poprzez wprowadzenie nowych zasad współpracy z klientami oraz marketingu - poprzez wprowadzenie działań mających na celu zwiększenie świadomości firmy na rynku oraz budowaniu wizerunku wśród obecnych i potencjalnych klientów - wylicza Krzysztof Michniewicz. - W kolejnych latach zarząd planuje dalszy wzrost Grupy dzięki rozwijaniu nowych usługi i pozyskiwaniu nowych klientów, a także kontynuacji przyjętej polityki M&A - dodaje.

ICP Group oferuje m.in. systemy motywacji i aktywizacji sprzedaży, programy lojalnościowe i badawczo-edukacyjne oraz usługi z zakresu content marketingu i wyjazdów incentive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele