ID Investigation Discovery wprowadza reklamy

Od marca br. kanał dokumentalny ID Investigation Discovery rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie biuro Discovery Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

ID Investigation Discovery będzie dostępny w sprzedaży cennikowej, w ofercie pakietów gwarantowanej widowni, a także w ofercie niestandardowej, którą rozwija dział Brand Partnership Discovery Media.

- Włączenie ID Investigation Discovery do oferty sprzedażowej Discovery Media to naturalny krok w rozwoju tego kanału, po inwestycji w jego kontent i niedawnym poszerzeniu dystrybucji wśród abonentów Cyfrowego Polsatu i Vectry - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager CE, Discovery Networks CEEMEA.

Kanał ten prezentuje dokumenty o zbrodniach i śledztwach. Nadaje w Polsce od 2009 roku i od tego czasu dostępny był w Cyfrze+ i na platformie N. Pod koniec ub.r. wszedł do Vectry, a od 1 lutego br. także do Cyfrowego Polsatu. Od lutego objęty jest monitoringiem telemetrycznym Nielsen Audience Measurement.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele