IDC: 1-proc. spadek nakładów na reklamę online w III kw.

Trzeci raz z rzędu spadły w skali globalnej kwartalne nakłady nainternetową reklamę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej IDC wynika, że w III kwartale bieżącegoroku rynek ten osiągnął wartość 14,6 miliarda dolarów. To o 1 proc.mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (14,7 mldUSD). Odczuwalna jest więc poprawa, gdyż w II kwartale odnotowanospadek o 5,6 proc..

Firma prognozuje, że również w ostatnich trzech miesiącach tegoroku odnotowany zostanie 1-proc. spadek w ujęciu rocznym. Z koleido tendencji wzrostowych rynek ma wrócić najpóźniej w II kwartale2010 r.

W III kwartale spadek nakładów na reklamę online odnotowano wewszystkich częściach świata oprócz regionu Azji i Pacyfiku orazJaponii. W USA wydatki zmalały o 4 proc., do 6,4 miliardadolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"