IDC: tablety szybko zyskają na popularności w regionie Azji i Pacyfiku

Sprzedaż medialnych tabletów w regionie Azji i Pacyfiku (wykluczając Japonię) ma zwiększyć się z 1,3 miliona sztuk w bieżącym roku do 9,6 miliona w roku 2014.

km
km
Udostępnij artykuł:

To oznacza, że sprzedaż tego typu urządzeń będzie rosła w regionie rocznie średnio o 65 proc. - prognozuje firma badawcza IDC.

W najbliższym czasie kluczowymi rynkami dla sprzedaży tabletów mają być Australia, Hong Kong i Singapur, podczas gdy w Chinach i Korei Południowej najszybszy rozwój ma zostać odnotowany pod koniec prognozowanego okresu.

"Medialne tablety powinny zająć przestrzeń pomiędzy smartfonami a przenośnymi pecetami, nie zastępując żadnego z tych segmentów. Będą one uzupełniać pecety jako urządzenia do konsumpcji mediów, przy jednoczesnej możliwości szybkiej wymiany treści z telefonami komórkowymi" - stwierdził Bryan Ma z IDC.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii