Idea największego formatu

Największa reklama zewnętrzna w Europie na warszawskim hotelu Forum

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Aż 3.498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów wysokości, 4,5 tony wagi - oto format największego w Europie outdooru reklamującego ofertę sieci IDEA, który zawisł w połowie lutego br. w centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Forum.

Wielkoformatowa reklama przedstawia Otylię Jędrzejczak promującą *mistrzowską" ofertę sieci Idea. Hasło kampanii to: *Jedna Idea - mistrzowska oferta. I kropka". Celem akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi Warszawiaków na ofertę sieci Idea, która w uprościła dotąd istniejące plany taryfowe wprowadzając tym samym nowy standard w podejściu do potrzeb klienta na rynku telefonii komórkowej.

Olbrzymia reklama będzie wisieć na budynku hotelu Forum do końca czerwca 2005 roku. Ten wyjątkowy w Polsce oraz w Europie format outdoorowy ma być podkreśleniem innowacyjności i nowoczesności oferty oraz silnej pozycji Idei wśród operatorów sieci komórkowych.

Instalacja nośnika reklamowego o tak wielkich wymiarach jest niezwykle skomplikowanym i czasochłonnym zadaniem. Ciężar siatki reklamowej, o powierzchni 3498 m2, wraz z rusztowaniem to 4,5 tony. Rozwieszenie reklamy zajęło cztery dni. Szczególną uwagę przewiązano do faktu, aby prace instalacyjne były przeprowadzane w sposób nieutrudniający codziennego życia mieszkańców okolicy oraz gości hotelowych. Na początku, specjalna ekipa przygotowała rusztowanie do montażu. Kolejne trzy dni zajęło wciąganie siatki reklamowej na budynek i rozpinanie jej na rusztowaniu, a następnie montaż oświetlenia. Podczas umieszczania siatki na budynku niezbędne było zajęcie jednego pasa drogowego, na co Idea otrzymała zgodę odpowiednich władz. Całość projektu realizowana była ze szczególną dbałością o zachowanie wszelkich koniecznych procedur oraz uzyskanie wszystkich koniecznych zezwoleń.

Autorem projektu jest obsługująca PTK Centertel Agencja Reklamowa Grey Worldwide. Nad przygotowaniem i zawieszeniem siatki reklamowej czuwała firma WIT, zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowych na budynku Forum. Cały projekt jest w pełni podporządkowany pracom budowlanym hotelu.

W realizację projektu zaangażowana został grupa doświadczonych specjalistów z wielu branż. Montażem grafiki zajęły się firmy Actigra oraz Mitex - generalny wykonawca budowlany; instalacją elektryczną i oświetleniem - firma Elektro-Serwis; przygotowaniem projektu technicznego - firma Sarbud. Wydruk grafiki wykonała natomiast firma Masterprint XL, która jako jedyna w Polsce podjęła się realizacji tego zadania.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"