Idealia wypromuje w social mediach marki Polski Cukier i Dworski

Konsorcjum agencji Idealia oraz HR Brand & People wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w mediach społecznościowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Idealia wypromuje w social mediach marki Polski Cukier i Dworski

Podmiotem dominującym we współpracy jest agencja marketingowa Idealia, która odpowiada za strategię komunikacji i działania na profilach Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku i Instagramie oraz profilu marki Dworski na Facebooku. Ponadto do zdań agencji należy animacja społeczności oraz opracowywanie i realizacja konkursów dla fanów obu marek.

Po stronie agencji Idealia pracami kieruje account manager Karina Nowak, za treści odpowiada Kinga Biernacka.

Strony nie informują na jak długo zawarto umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"