Przetarg Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotyczył przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBiR w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.
Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. reklamami w wyszukiwarce Google, w sieci partnerskiej Google, reklamą w Gmail/Discovery, remarketingiem, reklamą na YouTubie oraz innymi formami promocji w sieci.
Do przetargu zgłosiło się 5 firm: Youwillsee ( z ceną 424,7 tys. zł), Ideo Force (498,4 tys. zł), Euvic Effect (427,3 tys. zł), Foreto (585,8 tys. zł) oraz N42 (40,9 tys. zł).
NCBiR oceniała w finale oferty tylko 2 agencji: Euvic Effect i Ideo Force, decydując się ostatecznie na wybór tej drugiej. Oferty pozostałych uczestników odrzucono.

Umowa z IdeoForce zostanie zawarta na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne 12 miesiecy.











