IDMnet i SMI: czas na strategiczną współpracę

Od kwietnia Internetowy Dom Mediowy NET (IDMnet) oraz agencjaSupermedia Interactive (SMI) rozpoczną strategiczną współpracę. Jejwynikiem ma być zintegrowana oferta obejmująca usługi marketinguinternetowego i mobilnego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

IDMnet i SMI będą oferować kompleksową obsługę klientów,obejmującą doradztwo, projektowanie i wdrażanie serwisówinternetowych, pozycjonowanie, badania oraz planowanie działańpromocyjnych z wykorzystaniem kanałów internetowych i mobilnych.Firmy będą działać na zasadach partnerstwa.

W ramach wspólnej oferty Supermedia Interactive będzieodpowiadać za opracowanie rozwiązań internetowych (m.in. serwisówinternetowych, intranetów, ekstranetów, rozwiązań e-commerce) orazmobilnych (konkursy i loterie SMS). Zapewni również wsparcietechnologiczne dla prowadzonych projektów i udostępni swojeautorskie narzędzia - system zarządzania treścią - Content Manageroraz platformę umożliwiającą realizację zaawansowanych usługmobilnych (SMS) w modelu PUSH i PULL - SM Connect.

IDMnet zapewni realizację kampanii internetowych - kampaniezasięgowe w modelu CPM, reklamę niestandardową bazującą nawspółpracy z serwisami zrzeszonymi w sieci IDMnet oraz kampanie zwykorzystaniem targetowania behawioralnego (w oparciu o technologięnugg.ad).

- Wspólną ofertę opracowaliśmy z myślą zarówno o klientachbezpośrednich, jak i partnerach biznesowych. Będziemy ją kierowaćdo firm zainteresowanych obsługą full-service, a także do agencji idomów mediowych, dla których nasze usługi mogą stanowićuzupełnienie ich oferty. Partnerstwo pozwoli nam lepiej wykorzystaćprzewagi wynikające z reputacji naszych marek i przynależności dosilnej grupy medialnej. W ramach współpracy, poza opracowaniemwspólnej oferty, planujemy połączone działania handlowe orazpromocyjne. Pierwsze efekty będą widoczne już przed świętami, kiedyruszy nasza akcja wielkanocna - mówi Anna Kaczmarska, dyrektorzarządzający IDMnet.

Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronieIDMnetu - Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzający oraz MichałaHejka, dyrektor ds. badań i rozwoju, a po stronie SupermediaInteractive - Bartosz Wilczyński, dyrektor generalny i AnnaKopczyńska, dyrektor ds. obsługi klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"