AdProfile oferuje reklamodawcom 28 predefiniowanych profili, pozwalających na dotarcie do określonych grup docelowych, takich jak przedsiębiorcy, urządzający wnętrza czy młodzi rodzice. Profile podzielone zostały tematycznie i przyporządkowane do 5 kategorii: Ludzie biznesu, Budujący i urządzający, Ona i on, Zdrowie oraz Hobby i styl życia.
– Podstawą AdProfile ma być przede wszystkim indywidualna oferta dla klientów. Zwłaszcza w przypadku kampanii wykorzystujących technologię retargetingu stawiamy na tworzenie dedykowanych i kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla naszych partnerów – opisuje Michał Hejka, dyrektor operacyjny IDMnetu. – Oferta AdProfile obejmować będzie całość procesu: od szczegółowej analizy celów kampanii, przez planowanie i egzekucję działań reklamowych, po ewaluację wyników oraz propozycję ich optymalizacji – dodaje.

Za AdProfile odpowiedzialni będą w IDMnecie project manager Daniel Kondzior oraz key account manager Przemysław Jankowski. Będą oni kierować rozwojem i sprzedażą produktów wykorzystujących technologię predykcyjnego targetowania behawioralnego oraz reatrgetingu.
– Obserwując rozwój polskiego rynku reklamy internetowej, widzimy, że produkty te cieszą się coraz większym uznaniem i zainteresowaniem marketerów – uzasadnia Daniel Kondzior. – Dlatego doszliśmy do wniosku, że warto stworzyć osobną markę, która pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać naszą dotychczasową wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie, zaprezentować klientom kompleksową ofertę i przedstawić im pełne spektrum naszych możliwości związanych z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego – wyjaśnia.
W najbliższym czasie planowane jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej AdProfile w serwisach zrzeszonych w IDMnecie. Zostanie w niej wykorzystana technologia retargetingu.











