Pomału zbliża się koniec czwartej edycji programu "Idol", który od połowy lutego można oglądać w telewizji Polsat.
Program, który miał być jednym z ważniejszy elementów wiosennej ramówki telewizji Polsat, nieco zawodzi.
Jak wynika z danych AGB Polska od początku emisji "Idola" ogląda średnio 2 294 143 a udział w rynku to tylko 14,12%. Lepsze wyniki program notuje w grupie 16-49 i 16-49 miasta.
Total Individuals16-4916-49 miastaDatyAMRSHR %SHR %SHR %16-02-20051 735 5769,72%13,18%13,23%19-02-20052 642 03017,36%22,02%21,55%23-02-20053 402 77020,56%26,26%24,03%26-02-20052 724 99717,65%22,93%22,23%02-03-20052 275 12112,66%17,31%17,74%05-03-20052 719 95516,71%20,82%20,34%09-03-20053 410 76820,13%25,31%23,73%12-03-20052 852 95617,52%22,92%19,58%16-03-20052 100 23312,03%17,17%16,80%19-03-20052 614 61316,25%21,31%21,52%23-03-20051 639 2529,66%13,40%13,93%26-03-20052 362 85216,81%19,14%17,10%26-03-20051 854 49710,92%14,95%13,69%30-03-20052 186 55712,97%15,77%14,35%09-04-20052 057 27913,26%16,94%15,19%13-04-20052 244 25314,84%17,54%16,82%16-04-20051 367 4319,49%11,70%11,16%20-04-20051 620 0919,89%13,42%13,67%23-04-20051 927 94912,64%16,73%16,90%średnia2 294 14314,12%18,37%17,61%

"Idol" jest chętniej oglądany przez kobiety. Oto struktura widzów:Profile HeaderProfile DetailsADH %PłećMężczyźni41,83% Kobiety58,17%Wiek 4 - 9 3,87% 10 - 158,27% 16 - 198,22% 20 - 247,52% 25 - 299,62% 30 - 349,94% 35 - 397,69% 40 - 447,37% 45 - 499,73% 50 - 549,97% 55 - 596,05% 60+11,75%Wlk. Miasta / wieśWieś40,67% < 50 tys.22,82% 50-100 tys.8,48% 100-200 tys.7,35% > 200 tys.20,67%ZawódTop management10,15% Medium level12,34% Robotnicy i rolnicy17,27% Emeryci22,76% Inni *)37,49%WykształceniePodstawowe47,02% Średnie27,94% Wyższe12,90% Inne**)12,14%*) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni**) wszystkie osoby do 15 roku zycia











