IdoSell udostępnia pakiet integracji do cross-border, by podbić rynki Austrii i Niemiec

Polska platforma sklepowa IdoSell pomoże sklepom internetowym w wyjściu na zagraniczne rynki. IdoSell ogłasza integrację z Guenstiger.de, Geizhals.de i Geizhals.at. Cross-border to jeden z głównych kierunków e-commerce. Dzięki sprzedaży transgranicznej sklepy internetowe zyskują nowych klientów i możliwość rozwoju biznesu.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
IdoSell udostępnia pakiet integracji do cross-border, by podbić rynki Austrii i Niemiec
(fot. materiały prasowe)

IdoSell już od jakiegoś czasu wprowadza rozwiązania, które pomagają merchantom w wyjściu na kolejne rynki Europy i świata. Teraz polska platforma sklepowa udostępnia pakiet integracji z popularnymi przeglądarkami, które ułatwią podbój niemieckiego e-commerce.

Do tej pory IdoSell udostępniało swoim klientom automatyczne rozliczanie VAT OSS do Niemiec i Austrii, preferowane na rynku niemieckim metody dostawy (integracje z kurierami DHL, DPD), płatności (PayPal - już wkrótce również z funkcją Express Checkout, Klarna, Stripe), porównywarki (Idealo i Kelkoo), gotowe tłumaczenia szablonu sklepu, wzory regulaminu, polityki prywatności oraz funkcję aktywnej zgody na politykę cookies. Teraz do tego zestawu dołączają popularne w Niemczech i Austrii porównywarki cen Guenstiger.de, Geizhals.de i Geizhals.at

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/idosell-przejal-pakiet-wiekszosciowy-wegierskiej-platformy-shoprenter,7170147946236033a ##

„Niemcy to najpopularniejszy w Polsce kierunek handlu cross-border. Teraz sklepy, które przetłumaczyły swoją ofertę na język niemiecki mogą ruszyć ze sprzedażą w kolejnym kraju - i pozyskać austriackich klientów. Co ważne - kierując ich bezpośrednio do własnego sklepu. Chcemy, by polskie sklepy budowały swoją markę w całej Europie. Geizhals.at, Geizhals.de i Guenstiger.de to pierwsze z serii aż dziesięciu nowych integracji z zagranicznymi porównywarkami” – mówi Aleksandra Kubicka, specjalistka ds. cross-border z IdoSell.

Dzięki Guenstiger i Geizhals sprzedawcy mają szansę dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Tym bardziej, że porównywarki są szczególnie popularne w krajach niemieckojęzycznych. Tamtejsi konsumenci są świadomi, lubią porównywać parametry produktów i szukać najkorzystniejszych cenowo ofert.

„Pomimo tego, że Austria jest mniejszym rynkiem niż Niemcy, zyski z e-commerce wcale nie muszą być niższe. Mamy wielu klientów, którzy mają sklepy w obu krajach i te austriackie przynoszą im często większe obroty, wyższą konwersję i korzystniejszą relację kosztów do obrotów. Wiąże się to głównie z tym, że w Austrii mamy głównie ruch organiczny, pozycję zdecydowanego lidera i nie mamy konkurencji. Można powiedzieć, że każdy promowany przez nas na Geizhals.at sklep jest wręcz skazany na sukces. To duża szansa dla sklepów, które udostępniają już swoją ofertę w języku niemieckim” – wyjaśnia Piotr Rogaluk, przedstawiciel Geizhals.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-commerce-podsumowanie-2021-prognozy-na-2022-czesc-druga_1 ##

Geizhals działa od 25 lat. Jest bardzo popularna w krajach niemieckojęzycznych. W Austrii to porównywarka najchętniej wybierana przez konsumentów, co miesiąc przyciąga ponad 3,3 mln unikalnych użytkowników. Wolumen transakcji, które są wykonywane za jej pośrednictwem przekracza rocznie ponad 6 mld zł. W Geizhals można także znaleźć opinie i raporty na temat produktów.

Guenstiger.de to popularna niemiecka porównywarka cen. Każdego dnia korzysta z niej ok. 200 tys. osób. Jest cennym źródłem ruchu, ponieważ klienci, którzy rozpoczęli już zakupy, trafiają bezpośrednio z Guenstiger.de do sklepu internetowego. Serwis to nie tylko porównywarka. Znajdują się tam również opinie i raporty z testów.

Integracje z Guenstiger.de, Geizhals.de i Geizhals.at będą dostępne dla wszystkich sklepów internetowych, które korzystają z oferty IdoSell.

IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI. Od ponad 21 lat współtworzy sklepy internetowe, oferuje zaawansowane technologicznie narzędzia i funkcjonalności, które pozwalają na dużą sprzedaż i ciągły rozwój biznesu – również za granicą. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak Klarna, PayPal, Google, Wish, Amazon, Cdiscount, Packeta, Frisbo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele