"Idź za głosem serca", czyli kolejna edycja kampanii Optima Cardio

Ruszyła kolejna edycja kampanii edukacyjnej "Idź za głosem serca". Realizowana jest ona dla marki Optima Cardio przez agencję On Board Think Kong.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"Idź za głosem serca", czyli kolejna edycja kampanii Optima Cardio
Materiały prasowe

Marka Optima Cardio po raz kolejny zachęca Polaków do dbania o zdrowie serca i obniżania poziomu cholesterolu poprzez proste zmiany w diecie. W tym celu startuje nowa odsłona kampanii edukacyjno-promocyjnej "Idź za głosem serca", której organizację i realizację powierzono agencji On Board Think Kong.

Akcja ma na celu uświadomienie, że obniżenie cholesterolu jest możliwe już w ciągu trzech tygodni. Zgodnie z komunikacją kampanii, wystarczy wdrożyć niewielkie zmiany żywieniowe i włączyć do diety produkty Optima Cardio.

Kampania adresowana jest do dorosłych osób w całej Polsce i łączy elementy edukacyjne z aktywizacją konsumentów do zmiany codziennych nawyków żywieniowych na zdrowsze.

Rekrutacja do programu potrwa do 10 października, a zwycięzców poznamy tuż przed końcem roku. W ubiegłym roku kampania osiągnęła całkowity zasięg prawie 5 milionów osób.

Agencja OBTK odpowiada za kompleksową realizację projektu, obejmującą organizację i obsługę rekrutacji uczestników, pełną opiekę organizacyjną nad programem, budowę i obsługę strony internetowej akcji, planowanie i zakup emisji reklamowych oraz działania promocyjne i relacjonowanie przebiegu programu w kanałach social media marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Agora zarobiła więcej na filmach. Gorzej z reklamami i "Wyborczą"

Agora zarobiła więcej na filmach. Gorzej z reklamami i "Wyborczą"

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych