Najnowsza kampania Oral-B i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego przypomina i edukuje, że codzienne, proste nawyki mogą mieć znaczący wpływ na zdrowie jamy ustnej, a tym samym na zdrowie ogólne.
Kampania o zdrowych nawykach
Punktem wyjścia dla inicjatywy są alarmujące dane Ministerstwa Zdrowia: częstość występowania próchnicy drastycznie rośnie wraz z wiekiem, a odsetek osób dorosłych wolnych od próchnicy wynosi jedynie 1 proc.
W kampanii biorą udział ambasadorki zdrowych nawyków – najlepsza polska tenisistka Iga Świątek, będąca ambasadorką marki Oral-B, jej siostra lek. dent. Agata Świątek oraz prezydent PTS dr hab. n. med. Marzena Dominiak.
Na korcie nauczyłam się, że wielkie rzeczy zaczynają się od małych kroków. Na co dzień dbam o podstawy: solidny sen, odpowiednie nawodnienie, zbilansowane posiłki i regenerację między treningami, ale także o zdrowie jamy ustnej. Moja siostra jest dentystką i często przypomina, że zdrowe zęby i dziąsła wpływają na ogólne zdrowie, które dla mnie – jako sportowca – jest niezwykle ważne

W kolejnych miesiącach kampania będzie rozwijana w kanałach własnych partnerów i w mediach. Na stronie kampanii już teraz dostępne krótkie filmy edukacyjne z lek. dent. Agatą Świątek oraz prof. dr hab. n. med. Marzeną Dominiak.










